ورق به ورق دفتر انقلاب، ارزشمند و حاصل خون شهداست/تقدیم ۲۳۵ هزار شهید، بزرگترین سرمایه کشور به شمار می رود

 به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا،  قاسم صمدیان با بیان اینکه دشمن نمی خواست انقلاب اسلامی به آرمانهایش دست یابد و با تحمیل جنگ حتی از حمله به شهرها و مردم بی دفاع نیز برای شکستن مقاومت اِبایی نداشت، گفت:آنها از رشادت و ایمان مردم ما غافل بودند و تصور نمی کردند نسلی که امام خمینی(ره) پرورش داده بود بتواند ۸ سال جانانه در برابر توپ و تانک آنان بایستد و از مرز و بوم خود دفاع کند.

 

 

 

 

 

 

   صمدیان، پیشرفت و سربلندی کشور را نتیجه تلاش رزمندگان دانست و گفت: شهدا تکلیف خود را به درستی انجام دادند و خدمتی بزرگ به انقلاب کردند و امروز کشور ما با فتح قلل پیشرفت، به عزت، شرف و ابهتی دست یافته است که دنیا را متحیر و بهت زده کرده است و این نتیجه جانفشانی های آنهاست.

 

 

 

 

 

 

 

   وی افزود: مردم برای به ثمر رسیدن و رشد و تعالی انقلاب، هزینه های بسیاری پرداخت کرده اند و هرگز نخواهند گذاشت عزتی که به این سختی بدست آمده را عده ای به راحتی پایمال کنند.

 

 

 

 

 

 

 

   مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با بیان اینکه ما وارثان انسانهایی وارسته ایم و راه آنها را ادامه می دهیم، به مجاهدت های بی نظیر و فراموش نشدنی مدافعان حرم در برابر داعش متوحش اشاره کرد و تصریح کرد: ما با پیروزی بر داعش، بشریت را از دست این خونخواران نجات دادیم و امروز جای آن دارد که بشریت در برابر شهدای مدافع حرم سر تعظیم فرود آورد.

 

 

 

 

 

 

 

   وی تنها راه نجات کشور را در وحدت و یکدلی خلاصه کرد و افزود: مردم ما شایسته خدمتند و دولت و مسئولان باید عملا نوکری خود به مردم را با پاسخ منطقی به مطالبات آنان و گره گشایی از مشکلاتشان به اثبات برسانند.

 

 

 

 

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی گفت: در کشور ایران ۲۳۵ هزار شهید تقدیم راه انقلاب، سرافرازی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی شده است که بزرگترین سرمایه کشور به شمار می رود.

 

 

 

 

 

 

 

وی شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده های معظم آنها را طلایه دار و پیشرو اصیل راه ولایت فقیه، ایثار و از جان گذشتگی عنوان نموده گفت:  شهدا وجود خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا نظام و مملکت ما حفظ شود و ما اگر امروز نتوانیم مملکت را از گزند دشمنان حفظ کنیم در قبال خون شهدا کوتاهی کرده ایم.

 

 

 

 

   امام جمعه میانه نیز در این مراسم با اشاره به جنایات دشمن در دوران دفاع مقدس، گفت: نام و یاد تک تک شهدای زینبیه، جانسوز و دردناک است.

 

 

 

 

 

 

 

   حجت الاسلام عبدالله محمّدی افزود: شهدای ما با تاسی از امام حسین(ع) به جنگ دشمن رفتند و بر این اعتقاد بودند که خون شیعه قدرتی دارد که بر تمامی شمشیرهای عالم پیروز است.

 

 

 

 

 

 

 

 

   آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای زینبیه و ثارا… با شرکت بیش از ۳۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم، بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولین شهر در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میانه برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: علی محمّد عزّتی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *